Βασικά Κριτήρια Πιστοποίησης

Κόστος

Πριν υποβάλλει ο καταναλωτής την παραγγελία του πρέπει το κατάστημα να παρέχει ακριβή περιγραφή προϊόντος, την τιμή του προϊόντος καθώς και των εξόδων αποστολής και κάθε επιπλέον χρέωση που πιθανόν να υπάρχει.

 
Πληρωμή
Το ηλεκτρονικό κατάστημα ενημερώνει για τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής πριν  την παραγγελία του πελάτη ή  στην αρχή της διαδικασίας παραγγελίας .
 
Επιστροφή
Ο πελάτης  ενημερώνεται για το δικαίωμά του στην αναιτιολόγητη επιστροφή  και  για κάθε δικαίωμα εξαίρεσης από το δικαίωμα της επιστροφής. Επίσης ενημερώνεται για την επιστροφή χρημάτων που κατέβαλε και τον τρόπο επιστροφής  αυτών.
 
Παράδοση
Ο πελάτης ενημερώνεται για τον χρόνο παράδοσης ή για την ακριβή ημερομηνία παράδοσης. Εάν η παραγγελία του πελάτη καθυστερήσει, τότε ενημερώνεται για το γεγονός και για τη νέα ημερομηνία παράδοσης.
 
Προσωπικά στοιχεία
Ο πελάτης  πρέπει να ενημερώνεται για την πολιτική τήρησης των προσωπικών του στοιχείων και για τον τρόπο συλλογής και επεξεργασίας τους καθώς και αν αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τρίτους, αν το επιτρέπει η νομοθεσία.
 
Πιστοποιήστε ΤΩΡΑ το Ηλεκτρονικό σας Κατάστημα! Κλικ Εδώ