Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το TrustΟnline;

Το TrustΟnline είναι ένα trustmark, σήμα εμπιστοσύνης,  που στόχο έχει να προσδώσει εμπιστοσύνη στις αγορές από τα ηλεκτρονικά καταστήματα που πληρούν τις βασικές προϋποθέσεις ασφαλών αγορών. Δημιουργήθηκε υπό την αιγίδα της ΕΠΑΜ (Ελληνική Ένωση Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εμπορίου) με τις προδιαγραφές και την εποπτεία της ΕΜΟΤΑ (European Multi Channel and Online Trade Association). Τα αναγνωρίζετε αμέσως διότι φέρουν το ελληνικό σήμα TrustOnline και το ευρωπαϊκό σήμα EUROPEAN TRUSTMARK της ΕΜΟΤΑ. 

Γιατί έχει σημασία το TrustΟnline για εμένα, τον καταναλωτή;

Λόγω των αυστηρών κριτηρίων απόκτησης της πιστοποίησης,  η ύπαρξή του σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εγγυάται υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και ασφάλεια αγορών στην Ελλάδα και διεθνώς. Ελέγχεται συνεχώς από τον οργανισμό πιστοποίησης ούτως ώστε να εξασφαλίζει στον αγοραστή υψηλό βαθμό εμπιστοσύνης.

Πώς διαπιστώνετε ότι ένα site είναι ασφαλές;

Για να είναι ένα site ασφαλές  πρέπει οπωσδήποτε να τηρεί τα παρακάτω: 

1. Σωστή περιγραφή προϊόντος  

2. Εμφάνιση πλήρους εταιρικής επωνυμίας και πλήρη ταχυδρομική διεύθυνση (οδό, αριθμό, πόλη, ΤΚ).

3. Εμφάνιση τηλεφώνου επικοινωνίας και ηλεκτρονικής διεύθυνσης.

4. Εμφάνιση ευκρινώς της τιμής προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και εξόδων  αποστολής.

5. Ενημέρωση διαθεσιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών.

6. Ενημέρωση για το χρόνο αποστολής της παραγγελίας.

7.  Ενημέρωση σχετικά με την πολιτική προστασίας δεδομένων.

8.  Ύπαρξη ασφαλών μεθόδων πληρωμής.

9.   Ενημέρωση του κατά το νόμο δικαιώματος αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, καθώς και τις εξαιρέσεις προϊόντων από την υπαναχώρηση.

11.  Ενημέρωση επιστροφής των χρημάτων σε περίπτωση υπαναχώρησης.

 

Πώς μπορώ να επισημάνω πρόβλημα με κάποιο κατάστημα του δικτύου TrustOnline;

Τσεκάρετε το πρόβλημα που σας απασχολεί ή αντιμετωπίσατε σε κατάστημα του δικτύου TrustOnline

 

 

Δεν έλαβα την παραγγελία μου

 

Έλαβα ελαττωματικά προϊόντα

 

Η παραγγελία μου παραδόθηκε αργότερα από την συμφωνία μας

 

Το κατάστημα δεν δέχεται την επιστροφή μου

 

Η τιμή αγοράς δεν επεστράφη ολόκληρη

 

Η παραγγελία μου δεν επιβεβαιώθηκε

 

Το κατάστημα δεν απαντά στις ερωτήσεις μου

 

Δεν μπορώ να βρω στοιχεία επικοινωνίας του καταστήματος

 

Δεν βρίσκω στοιχεία για τρόπους πληρωμής στο κατάστημα

 

Το κατάστημα δεν έχει λειτουργικό τρόπο περιγραφής των προϊόντων

 

Το κατάστημα δεν προστατεύει επαρκώς τα προσωπικά μου στοιχεία

 

Η διαδικασία παραγγελίας δεν είναι εύκολη και διαφανής

 

Το κατάστημα δεν χρησιμοποιεί κωδικοποιημένη σύνδεση για πληρωμή

Θέλω να μιλήσω με κάποιον από εσάς. Πως γίνεται;

Απλά στείλτε μας το αίτημά σας με ένα email χρησιμοποιώντας την φόρμα επικοινωνίας ή καλέστε μας στα τηλέφωνα που βλέπετε στο δεξί μέρος της σελίδας αυτής.

Τι προσφέρει η Υπηρεσία TrustOnline στο ηλεκτρονικό κατάστημα ;

Η Υπηρεσία TrustOnline προσφέρει ένα σήμα εμπιστοσύνης αναγνωρίσιμο από τους καταναλωτές, που μπορεί εύκολα και γρήγορα να επιβεβαιωθεί η εγκυρότητά του και που επισημαίνει στους δυνητικούς πελάτες ότι το συγκεκριμένο κατάστημα έχει ελεγχθεί και πληροί τις προϋποθέσεις ασφαλών αγορών από απόσταση.  Εμπειρία και γνώση από στελέχη του κλάδου θα σας  παρασχεθούν προκειμένου το κατάστημά σας όχι μόνο να είναι αλλά και να φαίνεται ασφαλές. Επίσης το σήμα TrustOnline προσφέρεται μαζί με το σήμα EUROPEAN TRUSTMARK της ΕΜΟΤΑ προκειμένου το κατάστημά σας να έχει διεθνή αναγνώριση. (φωτό τα σήματα)

Πώς εγγράφομαι στο TrustOnline; (Πώς καταχωρώ το eshop μου;)

Ξεκινήστε συμπληρώνοντας τη φόρμα εγγραφής (στοιχεία καταστήματος και επικοινωνίας) στο τμήμα «Καταστήματα»

Ποια είναι η διαδικασία/βήματα πιστοποίησης;

Το TrustOnline επεξεργάζεται τα στοιχεία που του αποστείλατε κατά την εγγραφή σας και προβαίνει στους ανάλογους ελέγχους για να διαπιστώσει την εγκυρότατά τους. Δείτε αναλυτικά τα βήματα πιστοποίησης εδώ. Εάν δεν τηρείτε όλες τις προδιαγραφές του TrustOnline, θα σας σταλεί αναλυτικό mail για τις διορθώσεις που πρέπει να γίνουν, διαφορετικά η εγγραφή σας έχει ολοκληρωθεί και μπορείτε, με μία ετήσια συνδρομή, να χρησιμοποιείτε το σήμα TrustOnline στο site σας. 

Χρειάζεται να ανανεώνω τη συνδρομή μου κάθε χρόνο;

Nαι, χρειάζεται. To TrustOnline παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, τα βήματα πιστοποίησης ελέγχονται  ανελλιπώς κάθε χρόνο και ενδιαμέσως προκειμένου να διαπιστωθεί η συνεχής τήρηση των κριτηρίων που έχουν τεθεί όπως επίσης  και για τυχόν απαραίτητες επικαιροποιήσεις  που οφείλονται σε αλλαγές της νομοθεσίας.

Ποιο το κόστος της υπηρεσίας πιστοποίησης; Τι περιλαμβάνει;

Υπάρχει ένα αρχικό Set Up fee που χρεώνεται άπαξ, αξίας 50 Ευρώ. Το κόστος πιστοποίησης είναι 300 ευρώ κατά τον πρώτο χρόνο και επιπλέον 200 ευρώ η κάθε ανανέωση. Η υπηρεσία περιλαμβάνει τον έλεγχο του ηλεκτρονικού καταστήματος με βάση τα βήματα πιστοποίησης, επέμβαση και υπόδειξη διόρθωσης  εάν υπάρξει παράπονο από πελάτη, επανεξέταση αν κριθεί αναγκαίο.

Επιπλέον δίνεται δυνατότητα βαθμολόγησης τους καταστήματός σας από τους πελάτες σας (που εμφανίζεται κατόπιν συνεννόησης).

 

Έχω παραπάνω από ένα eshop. Μπορώ να τα πιστοποιήσω όλα;

Μπορείτε και πρέπει να τα πιστοποιήσετε όλα. Το κόστος για κάθε δεύτερο κατάστημα που έχει το ίδιο ΑΦΜ με το πρώτο είναι 200 ευρώ και για κάθε τρίτο 150 ευρώ . Οι ανανεώσεις για όλα τα καταστήματα είναι 200 ευρώ. 

Επιπλέον των τριών καταστήματα της ίδιας επιχείρησης δεν χρεώνονται κόστος πιστοποίησης ή ανανέωσης.

 

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τι πρέπει να κάνω;

Πατήστε στο ειδικό πεδίο «………………» μέσα στη σελίδα «…………….» και το πρόβλημα θα λυθεί άμεσα, λαμβάνοντας ένα email όπου σας υπενθυμίζουμε τον κωδικό πρόσβασής σας στο TrustOnline.gr.